Scirra українською

Категорії розділу

Ігри (створенні на двигуні ConstructClasic) [7]
Приклади (вихідні коди) [31]
Допомога в освоєнні)
Прогама(ConstructClasic) [1]
Програма для створення ігор )
Плагіни(Constructlasic) [2]
Онлайн ігри створені на Construct 2 [4]

Наше опитування

З якою метою ви створюєте ігри ?
Всього відповідей: 24

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Форма входу

Каталог файлів

Головна » Файли

Всього матеріалів в каталозі: 45
Показано матеріалів: 31-40
Сторінки: « 1 2 3 4 5 »

Набір різних ефектів для ваших ігор. На цей раз всі ефекти представлені в мультяшному стилі, серед яких ви можете знайти - яскраво-жовте конфетті, мультяшний дим, салют і навіть екран сканування з яскраво зеленим зерном. Всі ці ефекти ви можете швидко і легко застосовувати в своїх іграх.
Приклади (вихідні коди) | Переглядів: 124 | Завантажень: 47 | Додав: Administrator | Дата: 18.07.2012 | Коментарі (0)

Приклад "Повний 3D огляд"
Приклади (вихідні коди) | Переглядів: 161 | Завантажень: 75 | Додав: Administrator | Дата: 18.07.2012 | Коментарі (0)

Якщо ви вже створили гру і вам необхідно її хоч якось захистити від піратства, то даний приклад може вам дуже стати в нагоді, тому що в ньому реалізований механізм активації гри по 25-значному коду. Як стверджує автор, зламати гру або програму, захищену таким способом, практично неможливо, якщо у вас немає самого коду.

Як приклад, автор використав дуже простий 25-значний код:
AAAAA-AAAAA-AAAAA-AAAAA-AAAAA

Пам'ятайте, що після того, як ви введете код, інформація запишеться до реєстру вашого комп'ютера, і вам вже не потрібно буде вводити його при кожному запуску гри.
Приклади (вихідні коди) | Переглядів: 410 | Завантажень: 47 | Додав: Administrator | Дата: 18.07.2012 | Коментарі (0)

Приклад "Портал"
Приклади (вихідні коди) | Переглядів: 94 | Завантажень: 66 | Додав: Administrator | Дата: 18.07.2012 | Коментарі (0)

Приклад "Стратегії"
Приклади (вихідні коди) | Переглядів: 115 | Завантажень: 68 | Додав: Administrator | Дата: 18.07.2012 | Коментарі (0)

В прикладі реалізована механіка створення малюнка взаємодіє з фізичними об'єктами.

Якщо ви коли-небудь грали в гру Crayon Physics Deluxe, то дана механіка здасться вам знайомою. Вивчивши приклад, ви зможете створювати свої ігри зі схожою механікою та геймплеєм.
Приклади (вихідні коди) | Переглядів: 120 | Завантажень: 72 | Додав: Administrator | Дата: 18.07.2012 | Коментарі (0)

В даному прикладіі створена реалістична фізика тканини, яка колишеться від вітру. За допомогою спеціального важеля, можна змінювати напрямок вітру, спостерігаючи фізичні зміни і властивості тканини.
Приклади (вихідні коди) | Переглядів: 130 | Завантажень: 29 | Додав: Administrator | Дата: 18.07.2012 | Коментарі (0)

Приклад "Збереження і завантаження"
Приклади (вихідні коди) | Переглядів: 106 | Завантажень: 84 | Додав: Administrator | Дата: 18.07.2012 | Коментарі (0)

Якщо ви працюєте над грою в жанрі TDS і для декорацій рівня потрібно створити погодні умови, наприклад, дощ, то цей приклад буде для вас. В ньому реалізований дощ, який досить реалістично йде зверху.

Також в прикладі додані хмари (туман) і дерева, які похитуються від вітру.
Приклади (вихідні коди) | Переглядів: 123 | Завантажень: 81 | Додав: Administrator | Дата: 18.07.2012 | Коментарі (0)

Реалістична фізика машини, створена за допомогою поведінки Physics. У кузові машини накладені ящики, які також як і машина, реагують на гравітацію і при найменшому ударі, можуть вилетіти з кузова.
Приклади (вихідні коди) | Переглядів: 128 | Завантажень: 32 | Додав: Administrator | Дата: 18.07.2012 | Коментарі (0)

Кошик

Ваш кошик порожній

Пошук

Корисні посилання

Офіційний сайт scirra - http://www.scirra.com Першоджерело українського в інтернеті - http://toloka.hurtom.com Фільми онлайн українською - http://uafilmsonline.moy.su