Scirra українською

Категорії розділу

Ігри (створенні на двигуні ConstructClasic) [7]
Приклади (вихідні коди) [31]
Допомога в освоєнні)
Прогама(ConstructClasic) [1]
Програма для створення ігор )
Плагіни(Constructlasic) [2]
Онлайн ігри створені на Construct 2 [4]

Наше опитування

З якою метою ви створюєте ігри ?
Всього відповідей: 25

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Форма входу

Каталог файлів

Головна » Файли

Всього матеріалів в каталозі: 45
Показано матеріалів: 21-30
Сторінки: « 1 2 3 4 5 »

Приклад "Вміння лазить по стінах"
Приклади (вихідні коди) | Переглядів: 627 | Завантажень: 107 | Додав: Administrator | Дата: 18.07.2012 | Коментарі (0)

Приклад "Падаючий сніг"
Приклади (вихідні коди) | Переглядів: 361 | Завантажень: 100 | Додав: Administrator | Дата: 18.07.2012 | Коментарі (0)

В даному прикладі реалізована міні гра, в якій вам належить зруйнувати древній замок. Практично всі об'єкти мають поведінку фізики, за рахунок чого руйнування виглядає дуже реалістично.
Приклади (вихідні коди) | Переглядів: 362 | Завантажень: 60 | Додав: Administrator | Дата: 18.07.2012 | Коментарі (0)

Приклад "Анімація персонажа"
Приклади (вихідні коди) | Переглядів: 413 | Завантажень: 39 | Додав: Administrator | Дата: 18.07.2012 | Коментарі (0)

Приклад "Рух по заданому шляху"
Приклади (вихідні коди) | Переглядів: 373 | Завантажень: 42 | Додав: Administrator | Дата: 18.07.2012 | Коментарі (0)

Це один з варіантів, як можна зробити таку складну штуку як, наприклад, спочатку пройти під мостом, а потім по ньому. Тут, відбувається швидке переміщення Solid і тому створюється враження, що вони перемикаються.
Приклади (вихідні коди) | Переглядів: 535 | Завантажень: 92 | Додав: Administrator | Дата: 18.07.2012 | Коментарі (0)

Приклад "Зміна розміру екрану з масштабом"
Приклади (вихідні коди) | Переглядів: 345 | Завантажень: 51 | Додав: Administrator | Дата: 18.07.2012 | Коментарі (0)

Даний приклад буде корисний всім тим, хто вирішив зробити гру в жанрі TDS.

В ньому реалізований штучний інтелект, який подорожує по рівню, обходячи будь-які перешкоди на своєму шляху. Поведінка ворогів нагадує класичну гру танчики (Battle City), де вороги точно також рухалися по рівню і стріляли в усі сторони.
Приклади (вихідні коди) | Переглядів: 412 | Завантажень: 96 | Додав: Administrator | Дата: 18.07.2012 | Коментарі (0)

Приклад "Кулемет"
Приклади (вихідні коди) | Переглядів: 309 | Завантажень: 34 | Додав: Administrator | Дата: 18.07.2012 | Коментарі (0)

Корисний приклад для тих, хто збирається робити гоночну гру з видом зверху. За замовчуванням у програмі Construct вже є вбудувана поведінка машини, але при зіткненні зі стіною, вон працює не коректно (машина сильно відскакує).

У цьому прикладі, автору вдалося вирішити цю проблему за допомогою додаткових подій. Якщо на великій швидкості врізатися в стіну або ящик, то машина лише трохи від'їде назад (також враховується швидкість машини і сила удару). В прикладі крім реалістічної поведінки машини, також реалізований спідометр, який показує точну швидкість машини.
Приклади (вихідні коди) | Переглядів: 364 | Завантажень: 91 | Додав: Administrator | Дата: 18.07.2012 | Коментарі (0)

Пошук

Корисні посилання

Офіційний сайт scirra - http://www.scirra.com Першоджерело українського в інтернеті - http://toloka.hurtom.com Фільми онлайн українською - http://uafilmsonline.moy.su