Статистика |
---|
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
Каталог файлів
Всього матеріалів в каталозі: 45 Показано матеріалів: 21-30 |
Сторінки: « 1 2 3 4 5 » |
Приклад "Вміння лазить по стінах" |
В даному прикладі реалізована міні гра, в якій вам належить зруйнувати древній замок. Практично всі об'єкти мають поведінку фізики, за рахунок чого руйнування виглядає дуже реалістично. |
Приклад "Анімація персонажа" |
Приклад "Рух по заданому шляху" |
Це один з варіантів, як можна зробити таку складну штуку як, наприклад, спочатку пройти під мостом, а потім по ньому. Тут, відбувається швидке переміщення Solid і тому створюється враження, що вони перемикаються.
|
Приклад "Зміна розміру екрану з масштабом" |
Даний приклад буде корисний всім тим, хто вирішив зробити гру в жанрі TDS.
В ньому реалізований штучний інтелект, який подорожує по рівню, обходячи будь-які перешкоди на своєму шляху. Поведінка ворогів нагадує класичну гру танчики (Battle City), де вороги точно також рухалися по рівню і стріляли в усі сторони. |
Корисний приклад для тих, хто збирається робити гоночну гру з видом зверху. За замовчуванням у програмі Construct вже є вбудувана поведінка машини, але при зіткненні зі стіною, вон працює не коректно (машина сильно відскакує).
У цьому прикладі, автору вдалося вирішити цю проблему за допомогою додаткових подій. Якщо на великій швидкості врізатися в стіну або ящик, то машина лише трохи від'їде назад (також враховується швидкість машини і сила удару). В прикладі крім реалістічної поведінки машини, також реалізований спідометр, який показує точну швидкість машини. |
|
Корисні посилання |
---|
Офіційний сайт scirra - http://www.scirra.com
Першоджерело українського в інтернеті - http://toloka.hurtom.com
Фільми онлайн українською - http://uafilmsonline.moy.su |
|