Scirra українською

Категорії розділу

Ігри (створенні на двигуні ConstructClasic) [7]
Приклади (вихідні коди) [31]
Допомога в освоєнні)
Прогама(ConstructClasic) [1]
Програма для створення ігор )
Плагіни(Constructlasic) [2]
Онлайн ігри створені на Construct 2 [4]

Наше опитування

З якою метою ви створюєте ігри ?
Всього відповідей: 25

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Форма входу

Каталог файлів

Головна » Файли » Приклади (вихідні коди)

Приклад "Реалістічна поведінка машини"
[ Завантажити файл (136.0 Kb) ] 18.07.2012, 22:41
Корисний приклад для тих, хто збирається робити гоночну гру з видом зверху. За замовчуванням у програмі Construct вже є вбудувана поведінка машини, але при зіткненні зі стіною, вон працює не коректно (машина сильно відскакує).

У цьому прикладі, автору вдалося вирішити цю проблему за допомогою додаткових подій. Якщо на великій швидкості врізатися в стіну або ящик, то машина лише трохи від'їде назад (також враховується швидкість машини і сила удару). В прикладі крім реалістічної поведінки машини, також реалізований спідометр, який показує точну швидкість машини.
Категорія: Приклади (вихідні коди) | Додав: Administrator
Переглядів: 366 | Завантажень: 91 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Пошук

Корисні посилання

Офіційний сайт scirra - http://www.scirra.com Першоджерело українського в інтернеті - http://toloka.hurtom.com Фільми онлайн українською - http://uafilmsonline.moy.su