Каталог файлів
Приклад "Реалістічна поведінка машини"
[ Завантажити файл (136.0 Kb)
]
| 18.07.2012, 22:41 |
Корисний приклад для тих, хто збирається робити гоночну гру з видом зверху. За замовчуванням у програмі Construct вже є вбудувана поведінка машини, але при зіткненні зі стіною, вон працює не коректно (машина сильно відскакує).
У цьому прикладі, автору вдалося вирішити цю проблему за допомогою додаткових подій. Якщо на великій швидкості врізатися в стіну або ящик, то машина лише трохи від'їде назад (також враховується швидкість машини і сила удару). В прикладі крім реалістічної поведінки машини, також реалізований спідометр, який показує точну швидкість машини.
|
Категорія: Приклади (вихідні коди) | Додав: Administrator
|
Переглядів: 366 | Завантажень: 91
| Рейтинг: 0.0/0 |
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[
Реєстрація |
Вхід ]